söndag, juli 13, 2008

Dålig på att blogga?

Jag tror inte jag är speciellt dålig på att blogga, däremot har det hänt mycket i mitt liv den senaste tiden. Min far gick bort i mars och jag fick ett hus på halsen.
En nära anhörigs bortgång är ju naturligtvis inget som påverkar min sjukdom positivt, ovanpå det kommer allt strul och besvär med att avyttra huset. Har man inte haft vett att flytta på 50 år har man naturligtvis samlat på sig en hel del.
Lite positiva saker har dock hänt. Mitt nystartade kikarforum växer så det knakar. Senaste månaden hade vi tusen besök på sidan. Det bådar gott för framtiden.
Klonen har tagit studenten! Min lille son Felix har blivit en stor karl och jagar fruntimmer, precis som far gjorde i den åldern :)

Jag skall försöka hålla bloggen mer aktivv i fortsättningen.

Inga kommentarer: